##EasyReadMore##

2009年2月19日 星期四

裝修材料 (1)


今日一早約咗阿爸阿媽上深圳, 睇睇裝修材料及用品


10:00a.m. 到達羅湖, 我地先去商業城的利苑飲茶, 再搭taxi水到田貝四路...... 唉!!! 這間茶樓的野食真係好唔掂呀!!!! 同垃圾一樣, 見到都冇胃口呀....... 而且佢地的裝修都唔好得, 我坐得一d都唔舒服....... 唉! 總之一言難盡啦........   4個共食咗$167...... 雖然唔係好貴, 但以這個價錢, 食這樣d野, 我就覺得好唔抵囉!!!! 咪駛旨意我會再去!!!!!


大約15mins車程, 我地就去到家樂居lu....... 果賣d野真係好集中架 , 同一類d野就分成一個zone....... 我地睇得好舒服呀! 唔駛周圍行! 我也先睇磁磚...... 款式太多! 求命呀....... 我唔知點選好呀!!!!! 行黎行去, 都唔決定唔倒要邊種, 佢地3人開始覺得我好煩啦, 點解咁多磚, 連一款都選唔倒呢.......



 



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...