##EasyReadMore##

顯示具有 我的乖女 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 我的乖女 標籤的文章。 顯示所有文章

2014年6月27日 星期五

紅豆沙新玩意

 

太耐冇煲糖水喇, 一於煮下紅豆吵先~~~


永安近日大特價, 買咗依個傘摸, 好可愛呢....

阿女超鐘意呀!!!


入好紅豆沙, 可以入雪櫃喇~~ 一陣有得食!!



 

Hee....Hee.... 食返碗先!!!

2014年1月1日 星期三

親子樂@錦田鄉村俱樂部

 
今日約咗阿女的同學仔-Haley一家到錦田鄉村俱樂部玩
 
我地先係屋附近食Lunch,
 
再撘西鉄及的士,一齊前往!
 
唔駛半個鐘,就可以到達,好近呢~
 

2013年12月26日 星期四

3隻馬騮@南丫島


聖誕假期,

阿姨一家由澳門黎HK玩!

哈哈...... 攪盡腦汁......

諗咗好多特別節目/景點比佢地選擇!

今日先到南丫島走一轉啦~

比佢地接觸下離島風情!

2013年11月25日 星期一

2013聖誕


話咁快又聖誕喇,

每年的11月中後期,

都會忙於佈置屋企!

唔少得, 當然要拖返棵聖誕樹出黎啦,

唔係邊有氣氛呀!!! 哈哈......

2013年11月17日 星期日

兩母女齊學琴


學琴...........

一直係我的夢想!

好可惜, 小時候媽媽唔肯比我學!

仲話我得三分鐘熱度......

真係好遺憾!!

一直黎, 都好羨慕人地彈得一手好琴~~~

2013年11月15日 星期五

2013生日@廸士尼


 今日阿女4歲生日!

我地一家又到廸士尼慶祝,

自阿女2歲開始, 年年生日都係廸士尼度過!

冇計啦, Charlie佢like嘛~~~

仲要指定同Micky & Mini 影相添!

2013年10月13日 星期日

大埔遊


哈哈..... 阿女仲有幾日先拆石膏!

雖然仲係好唔方便, 

但都同佢去咗大埔的火車博物館, 

 留係屋企好悶的,

要襯假期周圍行下嘛! 

2013年10月12日 星期六

BBQ@牛角

阿女話想食BBQ, 所以今晚去咗牛角食飯, 坐得舒服又輕鬆!! 

石膏就黎可以拆喇, 順便預先慶祝一翻!!

2013年10月5日 星期六

2013學校秋季旅行@荔枝山莊 - K2


阿女整傷隻手都成個星期喇, 期間冇返學~~~

好唔容先氹倒佢肯去學校的秋季旅行,

單手去旅行, 超級唔方便呀, 唯有睇緊d佢!!! 樣樣跟到實~~~

其實, 去大棠荔枝山莊都幾悶架, 對大人黎講, 真係冇咩野玩!

當然......... 對咁細個的小朋友黎講, 就冇所謂啦.......

撈下金魚, 餵下小動物, 坐下牛車, 已經好開心喇~~~ 最緊要就係, 有成班同學仔去嘛!!

撘車來回, 又可以食下平時冇得食的小食喎...... 哈哈~~~ high爆!! 
  




























2013年9月27日 星期五

真的受傷了

百厭妹, 今次真的受傷了!

成日周圍跑, 爬高爬低, 話極都唔聽~~~

今次, 係sofa跌咗落黎, 手爭落地先, 攪到前臂近手爭位有少少骨裂~~~

唉....... 百厭之過啦!!!

真係痛C阿女呀, 成個手爭腫晒, 狂哭~~~

嚴重到要打石膏3星期, 期間...... 石膏一定唔可以濕水!!!

萬一入咗水, 隻手就會長期醃住, 爛肉都似...... 所以沖涼要好小心先得!

阿女沖涼, 我要同姐姐合力先得......

先包毛巾係石膏頂部, 以防入水, 外面再包多層垃圾袋, 雙重保護!

阿女經過這件事, 話以後會乖喎, 唔再亂跑咁話.......

唉.......... 聽住先啦~~~

3星期打石膏時間, 過得好慢長呀......

日常生活超級唔方便, 著衫除衫都好煩~~~

最慘就係飽受別人的目光....... 一出街就比人望!!!


哈哈~~~ 折石膏要用電鋸界開石膏...... 這個場面, 真係嚇C阿女!

驚到大哭, 嘈到折天呀!!!

折完石膏要照X-Ray~~~ 要見醫生, 睇下康復成點! 冇事就走得, 等下次覆診~~~

但見到有小朋友康復得唔理想, 要再打過石膏, 真可憐啊~~~



石膏己拆兩星期, 晴晴康復得九九十十喇~~~

到十一月尾, 要返去醫院再見醫生, 作最後評估, 冇事就唔駛再睇~~~



2013年9月13日 星期五

2013 中秋

2013年9月7日 星期六

表哥仔 + 馬騮妹



































今日婆婆, 阿姨, 熙熙表哥到訪,



先係樓下飲茶, 再上我地屋企坐下, 傾下計......


2013年9月1日 星期日

又係廸士尼~~~



































買咗全套票, 幾時鐘意去都得, 阿女就至開心啦~~~

今次Carol姑姐都一齊去呀, 多個人熱鬧d!!!


2013年8月11日 星期日

志願的改變@飛機司




阿女好鐘意睇 "衝上雲霄", 仲話想做飛機司喎~~~

連一向的志願都放棄咗, 唔做醫生喇.......

要轉做機司, 因為可以日日撘飛機!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...