沙朗廚房
一個屬於沙朗的私人廚房 - 有煮食, 有敗物~~~ 廚房以外, 還有一家人的生活逸事~~~
##EasyReadMore##
顯示具有
Cooking@甜品
標籤的文章。
顯示所有文章
顯示具有
Cooking@甜品
標籤的文章。
顯示所有文章
2014年6月27日 星期五
紅豆沙新玩意
太耐冇煲糖水喇, 一於煮下紅豆吵先~~~
永安近日大特價, 買咗依個傘摸, 好可愛呢....
阿女超鐘意呀!!!
入好紅豆沙, 可以入雪櫃喇~~ 一陣有得食!!
Hee....Hee.... 食返碗先!!!
2013年11月28日 星期四
百食不厭- 糯米糍
這個食譜的糯米糍,
真係好食到震,
人食人贊架!!
食過的同事/ 朋友,
會成日問我.....
幾時再整比佢地食!!
哈哈.......
有興趣, 都試下做啦!!
包你滿意!
閱讀更多 »
2013年9月8日 星期日
陳皮紅豆沙
我地間中都會煲下糖水飲, 滋潤一下嘛.....
自從入咗Staub & LC之後, 煮食時間大大縮短~~~ 果然好幫手!!
今次煲的
陳皮紅豆沙, 只係煲咗一個鐘, 熄火焗佢2個鐘, 已經好林, 又起沙喇!!!
閱讀更多 »
2013年7月7日 星期日
芒果/豆沙糯米糍
哈哈~~~ 超級開心呀!
Blog友仔Feon請我去佢屋企作客, hightea blog 聚~~~~
得知維媽會去, 嘩....... 真係開心C喇!! 同一時間見到2位高手!
諗黎諗去都唔知整咩好......
好彩......... Feon 落order話想食芒果糯米糍啫,
雖然同hightea好似唔多夾...... 是但啦..... 大家開心就得!
材料: [30粒的份量(約2寸大)]
糯米粉300g
澄麵/ 粘米粉: 20g (是但用一樣, 今次我用咗糯米粉代替這20g)
紅豆沙半斤(約300g)
鮮芒果肉適量
砂糖: 160g (已是少甜份量)
生油: 2湯匙
椰漿: 400g
清水: 400g
椰絲: 160g (剛好2包份量)
做法:
1. 量好各材料的份量
2. 將糯米粉及澄麵篩過備用 (因為懶, 今次冇咁做)
3. 將紅豆沙'初'成一粒粒(20g一粒)
4. 芒果去皮, 切成粒狀備用
5. 將清水, 椰漿, 生油及砂糖一齊倒入鑊中, 煲至滾起及砂糖熔化即可 (其間要不斷攪動, 唔可以冚蓋)
6. 馬上將滾起的(5)倒入(2) 內, 攪勻直至冇粉粒為止
7. 將(6)倒入盤內 (盤面先舖上一層微波爐保鮮紙/搽油, 方便清潔)
8. 以100度, 將(7)蒸30分鐘, 放涼備用 (一定要放涼, 先可以包入餡料)
9. 準備一張微波爐保鮮紙(約30x30cm), 用spoon'筆'出40g糯米糰, 將保鮮紙對摺, 壓平糯米糰, 再包入豆沙/ 芒果餡, 收口滾圓即可(全程用保鮮紙包住做, 唔駛搽油, 都唔會痴架~~ 好方法
)
10. 將已滾圓的糯米糍放入裝滿椰絲的碟內, 平均沾上即可
滾起的椰漿糖水, 撞入糯米粉內
要不停攪...... 直至冇粉粒及幼滑為止~~~
攪咗一陣, 椰漿糖水及糯米粉已開始混合
再攪一陣, 係咪滑咗好多呢?
睇下........ 差唔多得喇~~~
夠滑喇~~~ 可以停手lu !!
焗盤先搽上生油, 避免痴底~~
搽油後, 倒入糯粉糰喇~~~
入爐蒸30分鐘 (100度) 即可~~~
今次用咗台灣的水仙芒, 夠晒大個, 起肉比較易d, 而且淡淡肉~~~
嘩....... 剛好夠熟, 好鬼香, 又juicy~~~~
芒果界花起肉~~~
嘩........ 大大粒~~~ 好正!
糯米話咁快就蒸好喇~~~
嘩....... 真係滑一滑架~~~
糯米糰放涼後, 可以開工包餡喇~~~
spoon記得濕水先好用, 否則會好痴架~~~
包入芒果肉, 因為好多角位, 比較難包呀.... 成日整穿o隆~~~
如果用工具整成圓球形會易handle好多~~~
平均沾上椰絲即可~~~~
包得尚算ok~~~
用黎送比2位靚女的~~~~ 一人一盒! 獻醜喇~~~
hightea時的點心~~~
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)