##EasyReadMore##

2009年10月17日 星期六

一田入貨

16-29號係一田的「BB大晒」用品展, 下午放工就立即到新莆剛同老公食Lunch (海南雞飯+熱檸水/ 豬頸肉+凍檸茶), 之後行路到黃大仙搭89號巴士沙田! 到達後, 發現都唔係太多人, 可以睇倒野, 買倒野的…… 我地買咗CASABLANCAWinnie The Poon 12件裝床單, 母明毛毯, Mustelabb cream & 沖涼用品, 仲有我的2 支產前, 產後去肚紋膏, ….. $300 & $320一支架, 真係好貴! 冇法啦, 為咗靚, 一定要買!!! 我唔想之後d紋一世跟住我呀……… 等比錢, 都有好多人排隊呀, 我真係太累, 而且行到好痺, 我行咗落下一層坐下….. 約半個鐘後, 老公比完錢就落黎搵我!

Mustela 所買的戰利品....... 真係好貴!



之後, 我地撘巴士到旺角取老公的全視線眼鏡 & 返屋企休息喇……

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...