##EasyReadMore##

2009年10月1日 星期四

十一 國慶

今日係中國國慶, 放假一天. 一早11:00就同老公到愛民村的冬菇亭食粥, 我地order:

我自己 :魚片粉腸粥 + 齋腸(走油)

老公 : 皮蛋稚仔粥 + 熱哄哄的炒麵

我地食咗共$50, 貴過食傑斯啫!

之後, 我地搭7B到九龍城行街, 先到一間bb, 買咗2件棉背心比阿女, 藍色, 粉紅色各一件, 好平咋, 都係$59.9一件, 仲平過花園街貨仔! 再向前行, 到達一間家品店, 買咗阿女用的洗衣籃, pat pat的盆仔, 仲有洗衣盆, $60. 最後, 我地去咗對面街的一間日本bb用品店, 買咗一包90條裝的初生嬰兒紙尿片, $135…… 返到屋企先知, 奇趣天地對面, 都開咗一間分店…… , 我地駛咪係咁遠買呢? 仲要拎餐死喎……



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...