##EasyReadMore##

2013年9月22日 星期日

八號風球下的晚餐

今年颱風特別多, 打完一個又一個~~~

打風方向, 今年好似怪怪的, 打正晒我地屋企個邊,

前面冇遮冇擋, 真係好大鑊架,

萬一爆玻璃窗, 咁就C得!


打風最好留係屋企架啦, 邊度都唔好去!

今晚, 係又清雪櫃時間~~~

牛扒, 鵝肝, 北寄貝, 一於kill晒佢地~~~

用上LC煎Pan, 整格仔扒有難度~~~ 哈哈..... 煎得靚一靚架!

煮野快靚正, 半個鐘就可以開餐, Yummy~~~



講開又講, 煎Pan買返黎, 當然要養好鍋先用啦,

清洗後, 每星期掃油2次, 我大約掃咗6次就拎黎用喇!

開火前先落油, 燒到個Pan出晒白煙(要夠熱), 先好落扒, 咁就包唔痴底~~~

個Pan用完之後, 我習慣放涼後先洗, 唔會熨手嘛!!

只係用少少熱水+海棉去架咋, 唔會用洗潔精,

用上幾次之後, 個Pan吸收咗油份, 會越用越正, 包唔痴底架喇~~~

簡單又美味的晚餐

配上靚靚餐具, 正~~~


酒..... 我地唔會飲, 唯有配CC Lemon~~~ wakakaka

Hubby至愛鵝肝.... 但我覺得好穌呀..... 唔啱我!!  

塊扒好juicy~~~~ Yummy!!!

超抵食的北寄貝~~~ $50有多!!!

用Monkey Cutter加入海鹽及楜椒調味

起鑊中, 先落油, 燒至出白煙先落扒


格仔煎得靚嗎??

恴粉加埋調味就可上食喇~~~


靚靚的銀器刀叉匙~~~ 多謝Aster!!!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...