##EasyReadMore##

2013年8月31日 星期六

好阿頭 - 羨慕C人~~~







































返咗新工冇耐, 面對新環境, 總要比d 時間去適應的~~~

但日日面對煩瑣的工作, 真係做到冇停手! 成日OT到8:00~~

返到屋企, 食完飯, 即刻沖涼就去訓...... 似住酒店多d!

好明白..... 老細要求高係正常的, 請我返一定要用盡我啦, 唔係........ 請我做咩呀!!!

只怪我以前的老細們太Nice..... 自由度太大.......

只要攪得掂, 唔好煩倒佢, 我做咩都唔會理~~~

依家去到大公司, 制度當然唔同啦...... 好唔慣!!!





隔離部門個Summer女仔, 暑假結束, 要返校園開學喇~~~

估唔到佢 last day當日....... 佢阿頭掘咗幾個氣球公仔比佢,

真係好有HEART呀, 咁o既阿頭邊度搵呀, 羨慕C人!!!!!



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...