##EasyReadMore##

2009年9月13日 星期日

請菲傭

主日過後, 同老公到阿George介紹的Agent度睇下d菲傭, 原來係信和樓上11/F! 老闆娘以為我地係吳生, 一早就準備好一d菲傭&印傭比我地睇, 包括DVD & files……d菲傭黎講, 大多數都係好young, 20+…… 而印傭就年紀好大, 好接近40……



後黎, 老闆娘sell一個叫Joan的菲傭比我地, 話佢講過d Care Course, 因為young夠晒精力照顧new born bb咁話喎…… 比佢sellsell, 我就有d動搖, 覺得這個工人都唔錯咁! 就係咁樣, 我地confirm咗請這個工人喇….. 介紹費係$1,980! 離開時, 心諗….. 會唔會急咗d????



夜晚….. 心中越諗越唔妥, 覺得個工人太young, 而且又冇照顧過new born bb的經驗喎….. 開始有d&後悔!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...