##EasyReadMore##

2009年9月14日 星期一

換工人


做完血糖test, 返到公司, Florence, Joan, Ida & Eric講我請工咗…… 佢地個個都話我請錯咗! 有野由請個咁young, 而且又冇湊new born bb經驗喎, 會好危險架喎…… 佢地話要請d 30-40, 已婚, 生過細路, 有經驗的…… 我越聽越驚….. 越聽越後悔!!!!! 打咗比老公, 諗住同佢講我要換過個工人, 心諗一定比佢鬧啦….. 但係….. 原來佢同我都有同樣的諗法, 這個工人唔掂, 真係要換, 連佢d同事都係咁講!


 

戰戰兢兢咁打比老闆娘, 心諗….. 死啦, 都唔知佢比唔比換呢? 如果唔比的話, 都要哎到佢比止呀!!!!!! 好彩個老闆娘好好人, 話可以換, 仲話下星期四(24/9)會有一批新工人黎, 叫我地果晚到佢office選人喎….. 真係好多謝佢呀! 希望這次, 真的能選出一個好工人啦!!! 我已經祈禱咗好幾次架喇….. 希望主會為我地作出安排啦!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...