##EasyReadMore##

2008年5月1日 星期四

五一勞動節

五月一日.... 今天唔駛返工, 10:00a.m.約咗阿媽係新星飲茶, 阿妹冇黎呀.... 話想訓晏d喎... 所以得我地三個咋, 食咗大約半個鐘, 共$93.... 價錢ok啦! 

後來, 阿媽上咗我地屋企坐咗一個鐘, Now新聞正講述一單嚴重的交通意外, 一輛載著60人的旅遊巴, 係西頁回旋處發生交通意外, 右邊車身撞落隔音屏的石壆上, 做成18死, 42人傷.... 警方以 "不小心架駛, 導致他人死亡" 來控告核名司機.  原來佢地係黃大仙 一間由日本傳入的一個基督教教會, 正前往西頁總會參加祟拜及活動, 不幸在途中發生意外! 相信, 明天各大報紙及雜誌一定大事報導.... 對於核教會的來由, 歷史及內裡情況等等..... 會作一個深入的探討!

看過新聞後, 阿媽自行返屋企, 我地就出咗旺角栢裕中心修理我的N82... 當冇電自行關機後, 開機就發現所有的setting就還原 "原廠設定"..... Nokia幫我 upgrade咗個programme... 在等待的時間, 我地出咗去四圍行行, 見倒G2000, 當然入去睇睇d返工衫啦... 買咗3條褲呀 [2條黑色西褲 (靜色&暗條子); 灰色causal 褲, 用黎襯平底鞋就最好不過架喇! 今個weekend.... 一定要去睇睇返工鞋先.... 

真係激死我呀, 我係G2000睇衫, 個衰佬就話出去行一行... 點知當我比完錢, 周圍搵佢都搵唔倒呀, 自己又冇電話喎... 唔通問人借咩, 人地一定唔采我啦!!! 環顧四周, 都冇電話可以借用... 為有返Nokia取會手電先啦!!! 真係好鬼嬲呀.... 點知係Nokia度見倒個衰佬喎, 當然鬧佢一餐啦!!!

我地到 "田園書店" 買咗本日文書仔.... 諗住去到日本 (7-13 Jun 08) 用黎溝通丫嘛.... 我地初初傾好咗, 話買最新出版果本 ($36), 因為入面有好多有用句子.... 點知落緊樓梯時, 我老公就突然話: "幣喇.... 果本書有冇食物生字呀? e.g. 壽司生字咁呢... 我地可以照住order野食丫嘛!" 我話: "冇咁detail架喎.... general生字就有!" 後來, 佢就當然返上去換書啦.... 換咗最多人買果本 "圖解 - 旅遊日語全攻略" ($32), 但$4差價就冇得退回.... 老公為有拿張書簽, 價值$3.5作為補數啦!!!



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...