##EasyReadMore##

2012年1月30日 星期一

矽膠廚具





比路明激C我喇.......... 佢十年都唔入廚房, 一入就整爛我隻鑊鏟!!!  

事原係~~~~


某日......... 佢走入廚房煎蘿蔔糕食, 居然放隻鑊鏟係個Pan度, 同d蘿蔔糕一齊煎!!!!  好明顯, 係佢唔記得拎起啦.......

最終...... 攪到隻鑊鏟邊啡晒, 好鬼醜樣....... 我真係好心痛..........

好彩佢都識做, 買返隻Kitchen Craft 鑊鏟比我之外, 仲加多隻湯枃補數.........

wakakaka......... 算你啦!! 

1 則留言:

  1. 真係好識做!! 祝你一家新年進步! 身體健康!
    [版主回覆02/01/2012 14:43:41]wakakaka..... 佢驚我日鵝夜鵝咋.... 而且佢好明白激嬲一個女人的後果會係點!! 所以為求自保, 都係買返比我!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...