##EasyReadMore##

2012年3月27日 星期二

Le Creuset Stoneware - 2 姊莓






LC停不了………


自從新加波返黎, LC好似發咗癲咁


係新加波仲未買夠? 返到黎香港仲係要買……


見海港城LC專櫃做特價, 於是又敗多2stoneware


買咗2個莓莓 – strawberry & blueberry……. 好靚呀!


雖然, 價錢一定唔夠從新加波平架喇…….


但係……… 唔係千里迢迢咁運返黎, HK$80/ 個係可以接受的!


Wakakakaka…….. 路明話送這2比我, 希望我的LC集郵早日成功咁話……


真係好多謝你的支持呀! 我會努力架喇!



1 則留言:

  1. 我8月中會去新加坡, 邊道有得買呀? 我唔熟價錢, 一定平過香港? 咁我矇住眼買先!
    [版主回覆06/06/2012 23:07:07]我上次係烏捷路義安城買架, 你最好係HK格下價先, 咁會安全d, 無謂買貴咗啦! 係呀, 有得退稅架, 你要問問sales姐姐呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...