##EasyReadMore##

2012年12月22日 星期六

生日禮物@School






今日係學校的X'mas Party + Birthday Party......

Charlie等到頸都長晒! 幾日前已經問定幾時先到生日會.......  wakakaka  

琴日放工, 阿女就問我攞個大環保袋, 話: 老師話生日的同學要帶, 用黎裝大禮物架!

wakakaka....... 有禮物收, 小朋友當然鐘意啦, 一定記得問大人攞環保袋!!

原來, 學校送咗盒Water Painting, 啱晒阿女啦, 佢同鐘意畫畫!!!



其實下午放學, 阿女已經同我講, 收到份大禮物, 仲有好多糖果及飲品.......

我就話: 唔可以打開住呀, 零食更加唔可以食(因為佢有d 咳)...... 要等媽媽放工, 先一齊開架~~~

佢真係好乖, 我地成9:00先返到屋企, 佢真的可以等到我地返黎先開禮物, 而且零食一d都冇食過!! 抵贊~~~ 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...