##EasyReadMore##

2012年2月10日 星期五

Le Creuset 煲仔磁石貼







Le Creuset 煲仔磁石貼好鬼cute呀!!!  

多謝路明, 好多謝你的無限支持!!

支持我繼續發癲.... wakakaka.......  

之前買咗咁多Staub都唔夠???? 依家見Le Creuset 煲仔磁石貼得意, 又話要買!!!

我真敗家......  

係時候, 要好好檢討一下!!!! 



1 則留言:

  1. 真係好有趣的呢,再過數天就係温馨又甜蜜的情人節,在此祝你情人節快樂,幸福綿綿,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆02/13/2012 08:19:50]haha... 大家咁話啦! 我前幾日都有睇你的作品! 好靚, 你要繼續努力呀! ^.^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...