##EasyReadMore##

2011年11月23日 星期三

Birthday @ Disneyland

十一月, 係我地一家三口的生日月份, 今年襯阿女2歲生日, 去咗廸士尼大玩一日, 阿女超開心, 我地從未見過佢咁開心架, 成日wkakakaka咁大笑

狂追住d廸士尼公仔..... 要同佢地玩, 攬攬鍚鍚, 又要握手仔! 總之捉住人地唔肯放手! hahahahaha.........

而且....... 食食下飯, 成日話要去toilet, 去多2-3次, 我發覺唔多對路, 去到toilet又唔係去架喎, 如是者行咗幾次..........

我發覺阿女講大話, 佢根本唔係想去toilet, 而係引我同佢行出去, 途中可以見倒多d廸士尼公仔........ 阿女........ 今次要打你pat pat先得喇......... 呃媽媽!








 













沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...