##EasyReadMore##

2011年11月14日 星期一

電磁波+超聲波驅蟲器

最近, 屋企唔知點解有小強出現, 我地都好清潔架, 點解會有呢?? 唔通隔離屋走過黎? 我地住咗成年幾都冇, 依家先黎有??? 真係唔明!

行開千式, 發現一個售賣電子驅蟲器的counter, 經過sales阿姨的講解後, 覺得這個產品都幾好, 於是買咗一個試下! 屋企有小朋友/動物就最啱用!

這款Pest Contro ® 2000
好方便, 只要插上電源, 即可發放電磁波及超聲波, 發揮雙重驅蟲功效, 使用6至8個星期後, 就可以將害蟲趕走, 有效範圍達5,000平方尺...... 其實, 佢個原理係用波場製造一種地震的效果(當然, 我地人類唔會feel到啦), 令到d蟲蟲好驚, 以為有地震發生, 於是走晒出黎, 逃到安全的地方(即冇地震感覺的地方), 即係話......... hahahaha...... 離開我屋企!!!!

wakakaka....... 咁即係我屋企有咗保護罩啦...... d小強&害蟲被驅趕到其他地方! 咁樣....... 我的鄰居咪多得我唔少
??

講返部機先, 可以驅走小強, 螞蟻, 老鼠, 四腳蛇, 蜘蛛架, 但驅蚊就唔得, 要買另一個model先至啱! 初時用, 係會見多咗d蟲蟲, 因為佢地要走出黎逃難嘛, 所以咪見倒佢地囉! 我發覺d小強好似呆呆地咁...... 行得好慢, 好似飲醉酒........ 總之, 見到就kill, 見唔倒果d就相信已經搬家喇!!!!

今日已經係用後第六日, 小強bye bye........ wakakakaka......... 我唔再見倒有小強出現喇, 佢地已經搬家到其他地方!

提提大家, 要間中調一調個頻道, 咁就可以長效趕絶害蟲!





2 則留言:

  1. HI,我都買咗呢部用,但係已經用咗一個月,George依舊係度,但係我唔怕佢,所以冇理佢。後來發現螞蟻都多咗,以前係冇嘅,我起初都認係佢係唔舒服,所以係屋企走出嚟搬家,但係呢個情況持續咗超過一個星期,依舊見到群群嘅螞蟻....
    仲有小強....嘩!噚日好大隻,閃得好快,仲企係部驅蟲器一尺范圍內....我依家都唔知係問題係邊度?還是部機唔WORK ?
    想請問吓你依家部機用咗咁耐,仲有冇小強?我睇吓應唔應該再觀察多一段時間....唔該晒!
    [版主回覆06/08/2012 00:03:19]我屋企之前只有小強,用咗這部機一星期之後,佢地真係明顯少咗,依家真係好間唔中先見到一隻半隻咋!你有冇間中轉下頻呀?

    回覆刪除
  2. 佢依家新呢部係冇得轉頻架...
    [版主回覆06/11/2012 09:44:48]咁你問下個sales啦, 我部都好work喎..... 小強問題冇咗喇!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...