##EasyReadMore##

2011年12月23日 星期五

黑仔

今晚要比十個 '黑仔' 我自己.......

人地做冬, 我做冬...... 我要去睇醫生........ 事關我對眼發炎, 好痛呢.......... 雖然一早book咗+早放工...... 但都要等成個幾鐘先到我睇........ 真係等到發癲!!!!

原本想係紅磡食上海菜, 但路明話想食阿龍咖哩, 咁好啦, 就出佐敦食吧!

去到先知東主是日做冬, 休息一天.............. 下! 天呀........ 係咁玩我下馬?

算!!!! 我地去第二度食.......... 滿心歡喜向四季煲仔飯出發啦.......... 講你都唔信, 我真係黑到貼地架....... 四季同樣休息一天! 行咗兩間, 都摸門釘........

成八點幾喇....... 點都要搵d野食, 再返屋企幫阿女沖涼, 明天又要返工! 唉........... 好心急呢!

街口一出, 見倒美味皇........ 當然即刻走入去醫肚啦, 喇喇聲食完就走! 我我兩個同樣order咗海南雞飯....... 味道唔錯!




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...