##EasyReadMore##

2011年12月28日 星期三

大澳一天遊















今日係聖誕最後一日假期, 我地同阿女&姐姐一齊到大澳返日.........

天氣非常好呀, 有大陽........ 暖暖地, 又唔太凍....... 真係郊遊的好天氣呀! 
我地先到青衣食lunch, 再撘MTR到東涌, 轉巴士到大澳........... 聽倒都覺得複雜呀! 真係轉車都轉到頭暈.......... wakakaka.........


約1:00到達大澳, 我地漫冇目的四圍行下, 食下.......... 周街都係小食, 海味........... 炭爐雞蛋仔, 即炸沙翁, 即燒蝦乾, 麥芽糖餅等等.......... 我地通通有買! 阿女不知食得幾開心.......... 仲影咗好多相添!


我地仲一齊坐快艇出海睇海豚, 先係高腳屋的河道行一個圈再出海.......... 出海後, 都幾大浪........ 隻快艇好拋呀..... 搖下搖下!!! 阿女超high呀.......... 唔停咁kakakaka笑!!!!

約4:30........ 我地要走喇.......... 阿女今日真係玩得好開心! 上咗車冇耐, 就訓咗喇.......... 佢一定好累啦......... wakakaka 













沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...