##EasyReadMore##

2012年11月26日 星期一

LC & Staub - My Colourful Kitchen









 






自從一年前中毒至今,

買的Staub煲, LC煲, LC stonwares及各式各樣的Silicon工具, 真係好多....... 嚇C人架!

o係工展會, 一年兩度的LC開倉, Sogo Thankful Week, 入咗唔少貨~~~

當然唔少得係網上購買特別顏色及size啦,  亦會放售初時亂買/ 唔太合用的現貨(款式及顏色)........

煲煲總是o係我的廚房出出入入.......

依家.........  終於可以停下黎, 因為我想要的款式及顏色, 都集得7788囉~~~~     wakakakaka.......

再買的話, 真係冇咁多位放~~~ 好頭痛呀!      差唔多係時候收手喇~~~
z652gTuc.gif

這一年, 我的廚房慢慢變得七彩繽紛...... 唔再平平淡淡!

入廚已經變成樂事, 我好以日日玩緊小時候的煮飯仔!!!   5love3vt1.gif

因為煲仔細細又多顏色...... 尤其係LC Oval 17 Baby及紫花 ~~~~ 

1 則留言:

  1. 拿埋最少都10個煲
    [版主回覆11/27/2012 08:38:04]我唔算多~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...