##EasyReadMore##

2012年11月21日 星期三

LC - 繼續風狂




kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

自從中毒後, 毒性越黎越深...........    5love3vt1.gif

所以入咗唔少LC貨.........

加加埋埋都唔少錢, 真敗家呀呵?    th131xu2.gif

不過最開心就係路明, 可以有淡好餸食,

因為多數餸菜會由我煮翻......

我真係唔敢比工人姐姐用我的LC, 整花點算呀!!!!   一定肉痛C我~~~

為免意外發生, 都係由自己煮返吧!

貴買平用這個道理我好明白,

好的quality, 可用上一生一世! 第時亦可以傳比阿女.......

而且日日都用, 咁就平d 啦~~~ 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...