##EasyReadMore##

2013年3月17日 星期日

好友到訪











估唔到中學同學Winnie的老公, 都留意到我係Facebook的post喎~~~

提意到我家學廚~~~ th131xu2.gif  要求係從買餸開始~~~

哈哈..... 其實, 我的廚藝唔係好得架咋, 學Hubby話齋, 我都係靠Staub & LC幫手啫......

冇咗cast iron煲煲, 我就冇咁得心應手架喇!

所以, 好友夫婦~~~ 應該買個煲先! wakakaka 

kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

講返正題先~~~

今日一早出咗街市買豬肺, 要煲菜乾豬肺湯呀.....

這個湯工夫好鬼多, 已經有好多年冇煲喇...... 係以年計, 得唔得人驚先? 

煲落湯, 就出去街市join好友夫婦, 行咗幾個圈, 買好餸就返屋企準備喇!

今晚餸菜有:

1. 乾豬肺湯
2. 豉椒炒花甲
3. 年糕津白
4. 黑啤牛肋條

哈哈.... 佢地都好滿意今晚的菜式, 食得好開心呀~~~ 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...