##EasyReadMore##

2011年10月17日 星期一

飲茶@名粵軒

星期日返完教會, 我地一家三口到紅磡的名粵軒飲茶, 真係火都黎呀! 我地總共轉咗四次枱, 都唔知佢地點安排架........ 如果唔係肚餓, 又帶住阿女, 我一早走咗喇!!!

好彩佢地的食物水準唔錯, 先補返數咋! wakakakaka......... 我真係好放縱, 居然叫咗炸煎堆, 真係好耐好耐好耐冇食過, 係唔敢食先啱!!! 個皮好薄, 仲有少少暖, 好正呀! 我地叫咗碗叉燒飯比阿女食, 有少少肥, 燒得好好, 仲熱架! 可能太耐冇去飲茶, order 咗好多野食, 食得好飽呢....... hahhahaha



 


 





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...