##EasyReadMore##

2011年10月19日 星期三

切菠蘿





前日係街市見倒好多又大又靚的地們菠蘿, 忍唔住買咗個......

wkakakaka, 其實係自己想食就真! ^.^ 老闆問我要唔要切, 我話唔駛喇, 我自己切就得!

hahahaha, 佢話我好叻女, 咁叻可以自己切, 仲話多數客仔都係要佢切埋, 唔會返屋企自己切架!

佢有所不知喇....... 我好鐘意切波蘿架, 特別係起釘, 又點會比人幫我切喎, 好玩又有成功感!!!

其實冇人教過我點切, 只係以前見過媽媽切, 大至上點切, 我都有少少concept 的!



要注意, 菠蘿切好後, 要浸15分鐘鹽水, 先可食用架!!!

 






沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...