##EasyReadMore##

2013年2月17日 星期日

開心迪士尼一日遊 + 豐富收穫





今日係人日~~~

我地一家三口同Carol姑姐一齊到迪士尼大玩一日!

雖然晴晴已去過幾次, 但次次黎到都好high, 好開心架~~~

迪士尼真係好受小朋友歡迎!



一去到, 就有花車表演喇, 晴晴睇到眼定定, 又拍手.....

見到阿Pooh, 胡迪, 翠絲, 又say Hello~~~ 非常投入架!

我地仲玩咗幾個機動遊戲 - Pooh Pooh蜜糖車, 小飛象~~~

排隊玩的人好多, 要排一個鐘先玩到一個呀!!!

所以........... 好多強中國人打尖, 又推又撞, 真係好討厭, 又乞人憎!!!

Carol姑姐忍無可忍, 大駡佢地, 果個打尖女人竟然若無其事, 扮聽唔明, 聽唔倒喎~~~

前面的2個HK太太都忍唔住, 一齊大駡..... 打尖女人一支箭咁走前去, 話知我地呀!!

咁無恥o既人都有架!!!

而佢個Friend就比我地塞住咗, 追唔倒前去...... 我地先心涼d咋~~~ 真係好鬼激氣!!

唔好話我地d HK人歧視佢地, 係佢地自己做成架!!! 好討厭~~~  

kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

阿女有得玩, 好得食, 而且仲收穫豐富, 佢就最開心啦~~~   5love3vt1.gif















 










































沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...