##EasyReadMore##

2013年2月15日 星期五

Staub + LC @ 好友共聚 + 談天說地












今年過咗個不一樣的情人節~~~

約咗一班好友到我屋企, 事關大家都未黎過, 而且又未返工~~~

一於坐下, 食下啦~~~   5love3vt1.gif

一共有7個客人, 加埋我地一家三口及工人姐姐, 要預備11個人的飯餸呀!!

好唔簡單呢~~~~ 而且好大壓力呀! 因為陳太係廚神黎架,

我依類BB型的廚藝, 真係獻醜~~~獻醜~~~  th1218127131fk4.jpg

今晚準備咗6個餸, 包括我至愛的黑啤牛肋條~~~

陳太超客氣, 整咗一大盒醉雞翼黎, 我地有口褔喇!!! 

餸菜包括有:
1. 鴻運乳豬 (外賣)
2. 醉雞翼
3. 黑啤牛肋條
4. 白灼海蝦
5. 清蒸紅友
6. 土匪雞翼
7. 鮮百合粟米仔炒西芹

這晚, 各位好友共聚及談天說地, 大家好開心呢~~~

一時忘記咗Dennis媽媽的馬蹄糕, 唔記得切出黎同大家分享呀!!!

唯有我地一家三口食晒佢!!

獨食難肥!! wakakaka...... 你地唔會怪我架呵~~~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...