##EasyReadMore##

2013年2月22日 星期五

LC - 雞蓉粟米蛋花湯





今次用黃椒煲煮湯, 佢的外型真係殺c人架~~

山長水遠買佢返黎, 都直得!! 

尤其係個煲蓋, 做到好真~~ 99.99%同真的黃椒一樣~~~ 靚到暈~

雞蓉粟米蛋花湯簡單又易煮, 10分鐘就飲得~~~



這類湯的質感, 我比較鐘意"杰"身d...... 如果煮到水汪汪咁..... 我係唔會飲~~~

之前有好幾次, 工人姐姐煮到水汪汪, 叫咗佢唔好落咁多水架啦, 結果都係咁!! 激c我呀!

唯有我自己煮啦~~~ 啍!  th1218127131fk4.jpg

最攪笑就係, 連佢自己都覺得"杰"身d好飲d...... 但始終都煮唔倒我的要求~~~

問題係邊呢???

我覺得咪就係唔用心囉~~~ 是是但但, 求求其其, 又點會煮倒好餸呢~~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...