##EasyReadMore##

2013年2月25日 星期一

換花成功









哈哈~~~ 好開心呀! 換花成功~~~

早前出咗個post, 想同blog友交換花花碟~~~

居然比同事施銘(依家已中LC & Staub毒)問: 碟都有得交換, 係咪架????  

你真係有所不知~~~ 我地d LC fans的瘋狂程度架喇...... 

Blog友Jennifer 係出post有耐, 已經聯絡我交換花花碟喇,

用咗隻漸變棗紅色, 換咗隻漸變橙返黎...... 靚到暈! 來自泡菜國架~~~

哈哈哈~~~~ 依家我一共有4款色的花花碟,  

革命尚未成功, 仍需努力~~~

我仲要集齊其他色架!!!!  



係呀, 仲影咗張廚房的另一角,

早前敗入的蒜頭盅及大口仔, 分別用咗黎放黃薑及用過的零碎薑蒜~~~~

超好用, 又整齊呢~~~ 廚房做起野上黎, 得心應手得多啦!!!    5love3vt1.gif

顏色又colourful喎, 日日見倒都開心d呀!  



1 則留言:

  1. 贊吖!✌
    平時好快生牙,用Garlic keeper D蒜頭都 keep得耐 D㗎!
    [版主回覆03/02/2013 11:57:49]用Garlic keeper d蒜頭keep得耐d架咩??? 我唔知喎~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...