##EasyReadMore##

2013年7月12日 星期五

泰國5天之旅 - Day 1



行程: Meeting Blog友仔@ Thailand + Asiatique Night Market

Hubby三個月前籌備的泰國5天之旅, 終於出發喇~~~

最開心的, 當然係Charlie啦, 早係一星期前, 已經日日咁問: 我地幾時去泰國呀?

仲要日日晨早起身, check住我地係唔係度, 有冇走佬去咗泰國, 唔預佢~~~

有這個旅行真好, 比我散下心~~~

這期發生咗好多事, 忙到CC下....... interview, resign, 就黎轉工, 考牌見board~~~

工作方面, 所有野已定...... 但見board結果要等到九月先知........ 等待真係好辛苦呀!!!

去旅行要全程投入, 唔好啱咁多野!

出發前, 成功約到鬼嫁相見@Thailand, 真係開心C我呀!! wakakaka.....



網上已check-in, 帶咗一大一細旅行o急, 寄倉ing....... 瘋狂shopping都冇問題啦~~~


之後去咗候機室食個簡單早餐先!!!


落機時, 阿女識咗前面的2個小朋友, 玩到癲晒~~~ out of contral!


我地先到酒店check-in, 再去Central World 同鬼食lunch~~ 阿女幾乖, 自己拉o急!!



Charlie都有痴爸爸的時候架~~~



酒店環境唔錯喎~~~ 房間我比例較鐘意大間d, 多d空間比小朋友走動嘛~~~ 今次的選擇唔錯呢, 去片!!



有客飯廳


仲有廚房添



King size大床, 夠晒訓啦~~~


阿女的陪訓公仔~~~~

 








Toilet好鬼大呀~~~


睡房直入, 仲有書房...... 真誇張~~~ 阿女就係依度畫畫&填顏色架喇



酒店隔離就係四季酒店, 咁啱曼聯入住, 保安好嚴密呀!!!





酒店好近Central World, 經過四面佛, 再行一陣就到, 約15分鐘~~~












約咗鬼嫁係on the table食lunch~~~



餐廳陪坐公仔~~~



我地order的食物, 好精緻, 好好味~~~



嘩........ 依杯凍檸茶一要介紹呀, 已經叫咗少甜架啦, 但係甜到飲唔落口, 甜度大約=HK正常檸茶的5倍~~~ 好得人驚



阿女真係好肚餓, 額外order件栗子蛋糕, 希望唔好嚇親鬼嫁啦~~~ 哈哈

鬼嫁好nice又靚女, 我地邊食邊傾, 足足傾咗2個鐘~~~

仲介紹咗泰國好玩/ shopping地方比我地...... thanks so much!
z652gTuc.gif





泰國生果好多, 又平....... 買咗d返酒店食, yummy~~~















清甜的蛇皮果及鬼嫁介紹的貓屎條



晚上夜遊夜市 - Asiatique, 撘船仔10分就到









 


行咗一陣, 就到這家日本餐廳食dinner



我同阿女仲換咗2隻kitty添........ wakakaka






臨走前, 坐咗轉犘天輪欣賞夜景












我又走咗去睇碗碗碟碟~~~ 哈哈........


買咗少少蝴蝶袋送禮~~~ 靚靚!

2 則留言:

  1. 好開心呀.. 個麼天輪係Asiatique? 我上次去唔覺既...
    [版主回覆07/25/2013 11:56:34]係Asiatique入面架......

    回覆刪除
  2. 間酒店好ok 呀!幾錢一晚?好鬼鍾意睇你阿女個嘟嘴相

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...