##EasyReadMore##

2013年7月16日 星期二

泰國5天之旅 - 手信篇



哈哈哈~~~~ 依d 就係我地5天泰國之旅所買手信喇~~~

買得最多的...... 居然係醬料呀! 真係人都癲~~~ wakakaka........

未出發已經到鬼嫁Blog刨定資料, 諗定買d咩......

冬陰公, 青紅黃咖哩, 粉絲蝦煲醬等等........ 樣樣都買d 咁啦!

好耐都冇試過咁影手信相喇~~~

今次, 阿女幫手拎野, 擺野..... 多咗個阿四用....... so good!

一陣間就擺好晒, very easy!!









林真香豬肉&我至愛的椰汁軟糖~~~



魷魚絲~~~



Hubby要買的芒果乾~~~


好正的醬料~~~咁多....... 有排用啦!!



鮮芒果, 魚皮花生~~~



柔順劑都買咗6包, 人都癲!!



2隻靚靚漱口杯



蝴蝶袋~~~








萬字夾collector~~~



富有印度氣息的餐具



超靚髮飾~~~



900 Baht 1kg 的蝦乾..... 好正, 好大粒~~~
 

2 則留言:

  1. 如果我買咁多野返黎, 一定比個攞行李既負責人員勁哦我囉, 佢話HK有得買既就唔好係到買, 話比返差額我, 因為佢攞行李, 話會好重, 真係.....
    [版主回覆07/29/2013 13:23:11]好彩.... 我地2個都好enjoy shopping架啫...... 所以C6冇哦我!! 而且買果d醬料, 都係用黎煮比佢食..... 所以佢邊會有聲出呢....

    回覆刪除
  2. 好多收獲,滿載而歸. 多謝你d 手信呀
    [版主回覆07/30/2013 08:35:19]~少少咁啦~~~ 但我相信..... 如果係去日本的話, 唔至咁少囉.... wakakaka
    ~唔好咁客氣啦, 少少意思啫! 你果套spoon好靚呀! 琴晚開咗光lu~~~ thanks!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...