##EasyReadMore##

2013年7月13日 星期六

泰國5天之旅 - Day 2
















 




行程: 超市掃貨+ 文華東方lunch buffet + 大型室內遊樂場

第二日的行程相當精彩,

早上食過簡單的酒店早餐就算, 因為留等肚..... 下午要去文華東方食lunch buffet!

早餐過後, 我地去咗大型超市掃貨, 至於掃d咩, post尾先講.......

我忍唔住要講文華東方及buffet先呀!!!  哈哈~~~

我地先要撘接駁船到酒店, 約10分鐘就到~~~

落船後, 沿住小路行入酒店, 環境佈置得好靚, 好舒服的感覺~~~

有得坐船仔, 阿女超high~~~ 









坐一陣就到喇......



酒店大堂靚呢.........



每位客人都被這個花花裝飾吸引咗!!



我喜愛的荷花



沿路的花花~~~



小路兩旁, 種滿花草樹木~~~






餐廳內的枱面佈置



超多款式的甜品~~~



生果造型的甜品...... 味道錯, 裡面係豆沙餡黎的



咁多款, 我至愛食焦糖燉蛋



Hubby至愛的芒果糯米飯









即做泰式沙律~~~ 好正






我至愛的海鮮~~~ yummy






泰式沙律----- 酸酸辣辣好開胃









阿女食甜品, 食得幾開心~~

















食飽飽, 同阿女去咗大型室內遊樂場玩,

泰國下午好熱, 黎係室內就至啱啦!

遊樂場內, 有大型吹氣sir滑梯, 超大波波池, 各式各樣的玩具~~~

小朋友見到, 一定唔捨得走架!




Charlie一去到, 就大玩吹氣sir滑梯, 你睇下......... 佢好努力爬緊上去~~~


波波池大到呢......... 係HK真的未見過!





仲有繩網玩添~~~



超大的吹氣滾筒, 阿女大玩特玩!!!



木頭sir滑梯~~~ 個pat pat會唔會痛架呢?



jump.. jump.......jump~~~ so happy with the other kids



兩父女~~~



好型呀!!!



晚餐係商場內食就算, 大家都好累..... 食完可以即刻返酒店訓!

好浪漫呀 - 晚餐@櫻花樹下~~~

因為要就阿女, 今餐又係食日式野!!  Yummy~~~
























哈哈...... 講返今朝去咗超市買咩先!

我地尊登去買洗衣液....... 網上有人話依個牌子好好用, 又香喎........ 所以買黎試下囉! 

好鬼重呀, 居然拎咗6包返HK, 係咪好癲呢???

最香的果然係白色packing果隻........ 大家有興趣, 買黎試下丫~~

我仲買咗好多.... 好多醬料添呀!!!! 什麼冬陰公, 黃青紅咖哩, 印尼串燒醃料, 鬼嫁的粉絲蝦煲醬等等..... 真係多到數唔倒呀!
 




我推介白色果隻, 香味比較自然, 清新~~~





嘩............. d香料多到呢~~~~~



碟頭飯@25泰珠, 好平呢~~~



各式各樣的腸仔火腿



ready mixed 香料



有冇人可以話我知, 依隻叫咩菜呀?















2 則留言:

  1. 嘩... 真係掃左好多野喎....
    [版主回覆07/26/2013 11:44:41]痴咗呀........ 係咁買~~~

    回覆刪除
  2. 天若有情 feel 泰國超市好乾淨,好多新鮮貨 like !

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...