##EasyReadMore##

2013年7月1日 星期一

失控@Narumi




毒后Feon的功力相當深厚, 我已經被深深咁....... 毒C咗! 

我的骨瓷毒癮介咗一年多架啦.....  點知最近又失守~~~~

佢d post, 真係恨C隔離架, 樣樣野都咁鬼靚! 睇到暈晒大浪~~~

Wedgwood & Narumi都係佢個blog度認識的....

計上次Sogo Thankful Week買咗少少骨瓷,

近期身痕又再入貨,

事關有Feon幫手, 係生日月份, 可以用優惠價敗入Narumi~~~ 今次敗咗2 set碗及底碟, 真係多謝及麻煩晒你呀Feon!! 抵鍚~~ 

另外...... 日本同事又再返鄉下........ 佢居然肯幫我hand carry返黎~~~ 開心C我啦, 連運費都慳返~~~ wakakakaka..... 於是拜託佢買咗3隻必入靚碟!

佢臨出發前一日, 已經係樂天同我order定, 再送到佢屋企~~~ well done!

真開心得到2位的厚愛, 幫我敗到平平的Narumi~~~ 5love3vt1.gif



話明失守......... 又點止咁簡單呢.........  

前2日, 又係樂天order咗一批Narumi...... 價錢又真係平過HK好鬼多架......

精挑細選下~~~ 又敗入咗少少~~~

真係後悔....... 以前對LC stoneware的瘋狂!!!

所以LC stoneware唔會再買喇, 甚至被貪忘舊的我棄置係廚櫃後排~~~

顏色及款式, 係我好辛苦咁搜集返黎架, 可以講係有血有汗~~~

要我二手出樣, 真係有少少唔拾得, 話晒都曾經愛過~~~ 唯有等宴客時大派用場吧~~~

一年都有幾次, 十個八個/ 十多人到訪架~~~ 碗碟加加埋埋, 一定sure夠用~~~




湯碗及飯碗各2個~~~ 仲有藍邊底碟



蝴蝶結白色方碟~~~ 靚靚!    th009ff7.gif



這是同一個系列, 仲有隻長碟架, 用黎蒸魚一流!



這個玫瑰波浪方碟, 想入好耐架喇...... yeah~~~



波浪金邊, 好典雅呀~~~



米蘭系列, 我的大愛呀!!! 這是28cm大碟~~~



越睇越靚~~~~



手工精細呢~~~



我的廚櫃一角~~~ 常用的Narumi & Wedgwood已放係最前方~~~







右邊的lace花邊碟已被棄置一旁, 宴客/打邊爐唔夠碟先用啦



3 則留言:

  1. 真係好靚
    [版主回覆07/02/2013 11:31:17]哈哈..... 所以我中晒毒囉..... 冇得救!

    回覆刪除
  2. 又賴我,毒得你咁開心都抵返喇,haha
    [版主回覆07/09/2013 14:45:27]wakaka........ 破產為你事問~~~

    回覆刪除
  3. 其實呢.. 依樣野係會傳染架.. 隔一輪望下你個blog...原來你有新野玩.. 我不嬲都好鍾意骨瓷架.. 不過一直都搵唔到一set鍾意既返屋企..
    [SaSa女俠回覆07/12/2013 09:57:46]我比較左你講個2個牌子.. Narumi真係靚到爆!
    [版主回覆07/12/2013 01:31:58]Narumi鐘唔鐘意呢?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...