##EasyReadMore##

2012年8月13日 星期一

新屎坑





新屎坑!!!! 

買咗2 set 花花碟, 橙色及黃色各2隻!

雖然唔係我至愛的粉紅色心心/ 花花碟, 但都好靚呀!



我心急到呢............

即刻用咗黎食馬蹄糕喇! wakakakaka..........

其實........... 用黎食糕, 係咪好味d架呢?

我可以話, 唔係喎......... 係開心d先啱!!!

工作及照顧家庭, 壓力好大架, 我只想係當中搵d快樂啫! 



好彩......... 路明好支持我, wakakakaka...........因為佢係最大受益者!

買咗Staub及LC己大半年,

我依半年終於煮返野, 仲越煮越勤力添............

因為要照顧阿女, 足足停咗2年冇親自煮飯......... 全部交由工人姐姐負責!

路明話: 過去2年, 真係非人生活, 日日食到個口都'wear'埋...........

依家, 佢一見倒Staub及LC有著數/ 大減價, 一定會主動話我知!

仲問我有冇興趣, 有的話就幫我去買!
hohohoho.......... 有如此的另一半, 真係無憾呀!!!!! 

1 則留言:

  1. 你老公好好呢!
    [版主回覆08/18/2012 09:31:43]係呀! 佢真係好支持我!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...