##EasyReadMore##

2012年6月18日 星期一

父親節2012





今年的父親節真充實呀!

一早, 老爺及一眾男家親戚黎咗荃灣同我地飲茶, 真唔好意思呀! 居然要老爺入黎......

本黎我地話去油塘同佢飲茶, 但佢話: 唔好喇...... 等我入黎啦, 走動下, 順便再到葵涌探下個外孫仔!

icic.......




晚上, 我地一早知多人架喇......

所以5:30已經出去攞位, 一於食上海野啦, 又可以叫碗陽春麵比阿女食, 佢好鐘意食麵架!

行咗一陣, 6:30已經可以坐定定食飯喇!

甜品...... 當然要叫桂花拉糕啦! 係我的至愛...... wakakakaka

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...