##EasyReadMore##

2012年6月7日 星期四

Staub - 孖必







今晚又用Staub黎煮餸..... 一於行孖必先!

今次用24cm蜂巢鍋+我至like的南瓜煲呀.......

24cm蜂巢鍋真係好好用, 用黎蒸野真係一流架!
 



前排, 媽咪黎到我屋企, 見倒我買咗咁多Staub+ LC..... 都打咗個特!! 以下係我地的對話:

媽咪: 阿女, 你d煲好靚喎...... 顏色及款式都個個唔同架喎......但駛唔駛買咁多呀? 一兩個咪得囉!

我: 佢地個個都有唔同用途架, e.g. 煲茶, 蒸餸, 炆野, 煲湯, 炒菜...... 所以一d都唔多......

媽咪: 咁幾錢呀?

我: $xxxxx

媽咪: 嘩...... 咁貴架! 你都拾得買???!!!!

我: 貴買平用啫...... 而且真係好好用嘛! 鑄鐵鍋傳熱快, 所以煮餸時間縮短咗唔少, 而且能夠保全食物的原汁原味! 真係唔駛半個鐘就煮好餸, 可以開飯架! (相信Staub+LC的fans一定支持我的講法!




離咗題添......

講返...... 點解24cm蜂巢鍋咁好用先!

因為...... 用佢黎蒸野, 唔駛用水架! 係咪好神奇呢? 而且蒸出黎d肉, 又嫩又滑架!

固中原因...... 會係"Staub - 金針雲耳臘腸蒸雞" 的post 講比大家知! wakakaka......

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...