##EasyReadMore##

2012年6月25日 星期一

Staub - 孖腸排骨飯




心心煲買咗好耐, 今晚終於開光.......

滿心歡喜用佢黎煮煲仔飯啦.......... 點知....... 衰咗!

今次, 我都係用平時的方法黎者煲仔飯, 無論程序及時間都一樣........

就係咁先衰咗!!!

打開蓋, 諗住可以開飯啦..... 點知.......

d排骨未熟o既!!! 仲係紅紅地色.......

攪咩呀!!!

經過詳細思考......... 可能關個煲底事....... 佢個地比起round & oval/ 南瓜煲, 又真細好多喎!

可能接觸面細咗, 所以傳熱慢......... 煮食時間要更加多呢......

我的失敗之作, 要再返煲.......

因為趕住食飯, 我只好用中火, 再煲多10分鐘........

Wakakaka....... 一開煲蓋! 哈哈...... 今次真係食得喇! 全部熟晒lu......

因為再煮多咗10分鐘的關係, 好香飯焦味......

唔會太燶, 只係少少金黃色啫....... 老公至like啦!



今次, 我唔寫食譜喇, 等我研究好e個心心煲先......... wakakaka........

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...