##EasyReadMore##

2012年6月19日 星期二

Staub - 蝸牛+魚仔




Staub真係好好用, 我極力推薦比身邊d朋友....... (其實係放毒)

依家真係晚晚都用, 唔用唔安樂咁架!

琴晚, 就出動咗24cm round白色蝸牛+24cm棗紅蜂巢魚仔,

分別煮咗南乳豆卜薯仔炆米鴨及煎日式年糕做甜品! yummy........




幾年前買買落的孖人牌中式鑊, 我已經冇咩點用lu......

因為我變咗心喇...... 佢就交比姐姐用啦..... 蒸下餸, 炒下菜咁啦!

而所有Staub只有我先可以掂架咋...... wakakakaka.........

咁貴買返黎, 而且又咁靚....... 我真係唔捨得佢地比姐姐亂攪.......

有咩損傷就唔好啦!! 我會好鍚你地架.......

定期又會同你地做下oil mask添....... 包你地永遠都keep得咁靚!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...