##EasyReadMore##

2013年5月2日 星期四

花墟收穫


kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif
好傷心~~~~

我棵白蘭花生蟲, 救唔返呀!! 嗚.... 嗚... 嗚.......

清理咗白蘭之後, 窗外花槽變得空空如也~~~

視覺上, 唔多習慣呀!!

所以..... 五一去咗花墟入貨~~~ 

wakakakakaka..... 居然比我見到雞蛋花!

雞蛋花及白蘭花, 我超鐘意架~~ 一於試下種雞蛋花先!

記得小時候, 經常到隔離屋婆婆的花園巡視,

運氣好的話, 可以執到好多跌落地下的雞蛋花架,

媽咪會幫我串成一條雞蛋花頸鏈, 又靚又香架!!

依家, 可以自己種喎, 當然開心+興奮啦!

雞蛋花又重又大棵, 成1.2米咁高, 要打的先返到屋企.......

幾經辛苦, 先成功放出窗外的花槽~~

除咗雞蛋花, 仲入咗一棵馬達加斯加-苿莉花~~~

依隻苿莉花係藤類植物, lan黎lan去架, 要靠竹枝黎支撐~~~ 


阿女又話要買花花, 佢自己選咗橙色太陽花~~~ 

好sharp, 好有春天氣色呢~~~










雞蛋花只得3棵, 我當然選最高最壯架啦~~~



依棵就係馬達加斯加-苿莉花喇



係咪好靚呢???  th1218127131fk4.jpg


睇下...... 頂倒的士頂呀!! 好彩放得入咋~~~ 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...