##EasyReadMore##

2013年1月7日 星期一

氣球







星期六, 表哥仔黎咗我地屋企玩,

臨走前, 攞咗晴晴的Kitty氣球,

見表哥仔咁鐘意, 唯有同晴晴講: 送比表哥啦, 媽咪攞日買過個比你好唔好呀?

阿女聽到我咁講先肯放手, 乖乖的送比表哥仔~~~  wakakaka 



星期日主日完咗,

一家三口到海港城行街街, 路明買完牛仔褲之後,

阿女又要到反斗城巡視業務~~~

但係........ 叫我買氣球囉, 話晴晴人個氣球冇咗..........

wakakaka......... 三歲人仔, 點解咁好記性架!

攪到我唔買唔得添~~~

1 則留言:

  1. sorry喔,要你破財
    [版主回覆01/11/2013 08:25:55]唔好咁講, 係唔係晴晴都要買氣球, 只不過我冇藉口reject佢~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...