##EasyReadMore##

2013年1月27日 星期日

LC - 願望成真@ 1Qt Antique Rose Heart Shape Casserole ~~~ ^.^


(相片來自Yam's Blog ~~ 多謝借用   5love3vt1.gif)



我有幾鐘意LC,

相信識得我的朋友, 同事, Blog友, Facebook LC社團朋友應該會知架喇~~~~

唔駛多講啦!  wakakaka....... 
在瘋狂的2012年裡, 不斷搜集及敗入自己鐘意的顏色(Pink, Cassis, Lilac Mist.....), size及造型(心心, 花花, 燈籠椒)~~~ 從未停過!    th1218127131fk4.jpg

一年多前, 初哥一名...... 咩都唔識, 係咁亂買~~~ 巡Blog先知大鑊......

點解人地d LC咁靚o既, 甚麼antique pink, cassis, lilac mist, coastal bule, kiwi, rosemary......

仲有花花煲, 心心煲, Buffect~~~

就係咁........ 出咗事喇~~~

我竟然..... 將早前敗入的煲煲.......... 續一放售, C未????

再將一個又一個心儀的LC靚煲敗返屋企~~~

貨源好廣泛架~~~ 包括一年兩度的LC開倉, 外國訂貨, eBay bidding, 旅行敗家等等~~~

kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

但點都估唔到~~~~

當我睇過Yam's Blog的"愛上 Buffet Casserole 續集"之後, 我心心愛上咗~~~~ 粉紅心心淺身煲(容量只得1 Qt),

因為夠淺身, 可當Buffect鍋用, 蒸排骨/ 雞翼/ 銀雪魚啱啱好!

這大半年, 我不斷上網搵資料, 仲搵咗日本同事幫手...... (太瘋狂, 自問有少少變態)

可惜~~~ 最後先知, 這個煲係2011年日本限量版, 依家日本都冇得賣~~~ 仲話暫時唔會考慮再出~~~

要買的話, 好大可能要靠eBay bidding/ 收藏家散貨/ 二手放盤吧~~~

但可能性....... 真係唔大囉~~~   好灰呀~~

這大半年, 我冇放棄過佢, 一直keep住搵資料架...... 

皇天不負有心人呀!!!!  

今日........ 竟然見倒有這個煲放售! 仲係一手, 新架~~~ 好難得呀!  

我等咗咁耐, 終於等倒~~~~

太開心喇, 好難用文字黎形容我依家的心情~~~    wakakaka

新年前可以收貨, 咁樣...... 放假就可以好好同佢開光啦!!

煮咩好呢? 好期待呀~~~  

忍唔住要用賣家的相片(以下4張)出這個post....... wakakaka... 太心急喇!



90.gif90.gif賣家相片(1)90.gif90.gif


90.gif90.gif賣家相片(2)90.gif90.gif



90.gif90.gif賣家相片(3)90.gif90.gif


90.gif90.gif賣家相片(4)90.gif90.gif

2 則留言:

  1. 恭喜哂!
    我上個月喺韓國都見到, 本來話要買, 但 check 煲時發現 coating defeat 得頗嚴重, check 第二個 (display) 都係 coating 問題, that's all they have, 應該係超級貨尾... 所以最終放棄咗
    [版主回覆01/27/2013 21:51:52]多謝你呀~~~ 我想買好耐架喇~~~ 依家終於擁有~~

    回覆刪除
  2. 又幾錢吖
    [版主回覆01/30/2013 00:17:17]wakakaka....... 唔可以用錢去衡量的~~~ 依個款, 真係有錢都買唔倒架! 我等咗大半年, 先遇見佢~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...