##EasyReadMore##

2013年1月25日 星期五

LC - 放假的晚餐~~~












近依2個月, 真係好忙, 身心都好累~~~~~

我真係頂唔順喇, 等唔倒過年先放假!!!

今日我要放假一天, 好好休息一下~~~~  


琴晚一早預告我今日會放假, 阿女超開心~~~  

已經book定我, 要送佢撘校巴, 接放學, 同佢玩, 講多d故事等等~~~   

我去咗Jusco買下家品, 又幫路明買過2套睡衣, 再到街市買餸........

真係忙過返工呀, 走黎走黎去~~~

但係...... 間中做下C9, 我真係好enjoy架~~~ wakakaka   


kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

入返正題先~~~~

今日買咗好多餸呀,

(1) 海魚 - 白花~~~ 我都唔識係咩..... wakakaka, 魚檔阿姐話好食, 咁就買黎試下~~

(2) 蜜糖豆, 粟米仔, 鮮蓮子~~~ 做葡汁時蔬  


(3) 生蠔~~~薑蔥啫啫生蠔煲

(4) 飯後果 - 星星楊桃~~~

Yummy...... Yummy...... 
5love3vt1.gif

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...