##EasyReadMore##

2013年1月14日 星期一

Ocean Park 開心一天遊




























哈哈........ 星期日我地一家去咗海洋公園玩~~~

阿女係第一次去, 幾日前已經成日咁間: 媽媽, 我地幾時去Ocean Park呀????

我日日都要答這個問題~~~ wakakaka 

阿女得好開心呀! 當然係...... 兒童王國啦  5love3vt1.gif

玩到唔捨得走呀~

射水槍, sir滑梯, 摩天輪, 火車仔....... 玩完又玩!!!

其他展館, 佢真係一d興趣都冇~~~ 真可惜!

海洋公園變咗好多, 唔同晒喇~~~ 攪到我好似大鄉里出城咁......

諗返起....... 已經有4年冇去過......

餐廳好多, 食飯終於可以舒舒服服喇...... 唔駛再烈日當空排隊買M記!

海洋公園的改變, 我覺得好似廸士尼,

走向商業化, 行幾步就有一間精品店~~ 真誇張!

我地足足玩咗6個鐘, 超累呀!

晴晴上咗車, 就即刻訓著咗lu ~~    落車都唔肯改身~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...