##EasyReadMore##

2013年1月22日 星期二

LC - 敗物


淺粉紅及黃色花花碟係我的大愛~~~~ 粉紅及紫色膠墊都好靚呀!

靚靚的心心碟及一直想入的蒜頭盅及Cassis大口仔 th131xu2.gif

新入三隻花花盅..... 屋企一共有四隻喇~~~ 下次一於整茶碗蛋先!

粉紅及紫色膠墊掛係一齊, 好靚~~~


Cassis大口仔裝住用過的蒜頭及薑, 真一流呀, 好方便拎出及放入~~
多謝你~~~

多謝你過去一年的包容~~~

過去一年的支持及將來的無限接受~~~



wakakaka......... 自從一年前中毒開始, 我已經無葯可求!!

係你心中, 我係一個三分鐘熱度的人.......

起初, 你還以為我只會買少少...... 癲一陣就會停低~~~~

所以........ 你總會比我買! 鐘意就買..... 靚就買~~~ 永冇say NO!

點都估唔倒...... 我的毒性仲越來越深~~~~

你有後悔當初冇制止我嗎???  

wakakaka....... 依家後悔....... 都無補於事!!

因為你已經上咗賊船, 冇得返轉頭架喇~~~~ 



Anyway~~~ 多謝你接受我對LC的迷戀......

對LC的瘋狂.........

更加多謝你包容我的任性......

你都知啦, LC的產品咁靚, 總係買唔完的~~~  hee......hee......... 

應承你, 我會自我控制一下, 唔會再亂買~~~

只會貴精不貴多~~~   

2 則留言:

  1. 聽住先喇
    [版主回覆01/27/2013 18:45:44]wakakaka...... 我冇話唔買, 係買少d啫(貴精不貴多)~~~

    回覆刪除
  2. 你的LC collection好齊好靚喔!
    [版主回覆01/28/2013 18:10:50]好敗家呢~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...