##EasyReadMore##

2013年1月12日 星期六

LC心心 - 瘦肉粥 + 煲粥技巧






kir2.gifkir2.gifkir2.gifkir2.gif

晴晴三歲喇, 大個女咗~~~ 因為....... 開始識講自己的需要~~~

佢同我講: 媽咪, 我好想食粥呀, 煲比我食啦!

哈哈...... 鐘意食就粥啦, so easy!



有唔少人話用LC煲粥會滾潟,

但我冇依個問題喎...... 因為我有少少技巧的,

技巧就係: 

(1) 滾起後, 轉用細火去煲, 間中攪下佢
(2) 唔好冚晒個蓋, 要留一條細細的gap(約0.5cm)
(3) 要預留約一寸高的水位, 唔可以煲太多架~~

哈哈... 煲咁多次, 都冇滾潟過架!



材料:
白米2/3杯
免治豬肉$15
水適量 (低於煲頂一寸)

做法:  

1. 免治豬肉調味備用

2. 洗淨白米, 加入1茶匙生油, 醃15分鐘

3. 水滾後, 加入白米, 用中火煲15分鐘(唔好冚蓋)

4. 轉細火煲至棉身(要留一條細gap, 間中攪下佢)

5. 免治豬肉加入2湯匙凍滾水(整散豬肉, 加入粥之後, 就唔會一舊舊啦)

6. 試味落鹽即成

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...