##EasyReadMore##

2013年1月25日 星期五

收禮~~~ so sweet ^.^








我鐘意依個牌子, 已有一段日子~~~

近幾年的新年, 一定會買一盒比自己架~~~

曲奇唔係我杯茶~~~ 我要的只係........... 個盒!! (好似好變態.....  wakakaka)

佢地的包裝真係靚一靚, 殺C人~~~  

邊個收到會唔鐘意呢?  5love3vt1.gif

今年, 路明買咗一盒比我~~~

係我一直想要果盒, 至愛果盒...... 一直唔捨得買果盒~~~   th1218127131fk4.jpg

開心C我呀! 可以用黎裝下飾物/ 雜物呀......

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...